دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
تصاویر / سفر نماینده ولی فقیه در استان همدان به شهرستان رزن

حوزه / حجت الاسلام منصوری، با بیان اینکه جنگ روانی یکی از نقشه‌های جبهه باطل در طول تاریخ بوده است، گفت: هدف کفّار، تضعیف روحیه و ایجاد شک و تردید در دل مومنان است.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه رزن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با تسلیت شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، اظهار داشت: در شهادت مجاهدان فی‌سبیل‌لله دو نوع تحلیل و محاسبه وجود دارد که باید به تبیین صحیح آن پرداخت.

وی افزود: یک تحلیل الهی و مومنانه است که در آن استقامت و راسخ بودن در مسیر حق را یادآور می‌شود و یک تحلیل نیز دنیاپرستانه و منافقانه است که در نتیجه سست شدن و شک و تردید در مسیر حق می‌باشد.

امام جمعه رزن، با بیان اینکه جنگ روانی یکی از نقشه‌های جبهه باطل در طول تاریخ بوده است، گفت: با شکست ظاهری مسلمانان در جنگ اُحد، کفّار و منافقان زمینه را برای تبلیغات منفی و القای یأس و ناامیدی و عملیات روانی برعلیه مسلمانان فراهم دیدند.

وی ادامه داد: که در این شرایط خداوند با نزول آیات ۱۵۶ و ۱۵۷ سوره آل عمران، جنگ شناختی و ادراکی دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام منصوری با تأکید بر اینکه هدف کفّار، تضعیف روحیه و ایجاد شک و تردید در دل مومنان است، خاطرنشان کرد: شهید یحیی سنوار درس شجاعت را از امیرالمومنین(ع) آموخته بود و فیلم‌های آخرین لحظه این فرمانده جبهه مقاومت تأکیدی بر این اصل است.

وی اظهار کرد: شهادت به معنی نابودی نیست، بلکه شهادت یعنی حشر در محضر پروردگار.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha